Lewy panel
Dokonanie zakupu możliwe bez rejestracji.
email: dcs@dcsauto.pl
Telefony:
Radek: 504 641 154
Krzysiek: 792 188 290
GG: 3923459
Godziny pracy: 8:00-16:00

Pokaż lewy panel

Regulamin

Sklep internetowy www.dcsauto.pl ma swoją siedzibę
w Płocku przy ul. Przemysłowej 7, dalej zwanym sklepem DCSauto.
e-mail. dcs@dcsauto.pl tel 504 641 154
NIP. 774-115-04-98
Nazwa zbioru danych osobowych: dcsauto.pl
Nr ksiegi: 179161
Nr zgłoszenia: 024170/2015

 1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  • Sklep internetowy DCSauto prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  • Zamówienia od Klientów są przyjmowane tylko przez stronę www.dcsauto.pl korzystając z wyszukiwarki TecDoc.

  • Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku stwierdzenia dużego ryzyka nie pasowania części z powodu występowania kilku rodzai danej części. Decyduje o tym sprzedawca analizujący zamówienie.

  • Warunkiem przyjęcia złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, a w szczególności podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail umożliwiającego potwierdzenie oraz ewentualną weryfikację zamówienia. Zamówienia złożone bez podania tych danych będą usuwane.
    Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT, która umieszczana jest wewnątrz paczki. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa faktura VAT
    nie wymaga podpisu.

  • Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju

  • Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt pod adresem e-mailem dcs@dcsauto.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów umieszczonymi w sklepie.

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia są przyjmowane, potwierdzane i realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00.

  • Sklep DCSauto nie wystawia faktur Unijnych (bez VAT), wysyła towaru poza granice Polski tylko po wpłacie na konto i idywidualnej wycenie kosztu przesyłki.

  • Kupując części z oferty sklepu w opisie których jest podana cena netto kaucji za zwrot starej części , kupujący jest zobowiązany do zapłaty kaucji w kwocie netto+23% VAT powiększając swoje zamówienie o kwotę kaucji. Kupującemu zostaje doliczona do zamówienia kwota kaucji netto+23%VAT. W momencie zwrotu przez kupującego starej części, która będzie się nadawała do regeneracji, klient otrzymuje zwrot kaucji według wystawionego dokumentu sprzedaży. Starą czystą część należy odesłać na adres sklepu w opakowaniu po nowej części, którą kupujący otrzymał.

2. Ceny towarów , koszt wysyłki i pakowania

  • Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Ceny podane w DCSauto dotyczą tylko zakupów samodzielnie wyszukanych części w katalogu Tecdoc
    i różnią się od cen części dobranych przez sprzedawcę w siedzibie firmy.

  • Koszty dostawy wyszczególnione są na dowodzie zakupu.

  • Do ceny podanej w sklepie doliczany jest koszt wysyłki podany w zakłasce Płatności, Dostawa .

3. Czas realizacji zamówienia

  • Towar wysyłany jest w ciągu 24 h biorąc pod uwagę tylko dni robocze, czas ten jednak może się wydłużyć z powodu spiętrzenia zamówień lub konieczności sprawdzenia prawidłowości skatalogowania części i zminimaizowania ryzyka ewentualnej pomyłki w zakupie. Czas ten nie powinien wydłużyć się do 48h. W przypadku dalszego opóźnienia czasu realizacji klient będzie informowany telefonicznie.

  • W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

4. Formy płatności

  • Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

a. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier,
c. przelew bankowy na konto sklepu podane po potwierdzeniu zamówienia przez sklep DCSauto.

5.Reklamacje

Adres do reklamacji jest adresem siedziby sklepu DCSauto:
AUTKO Części Samochodowe 
UL. PRZEMYSŁOWA 7
09-400 PŁOCK
NIP 774-115-04-98

Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem sklepu DCSauto.

  • Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    a. wad fabrycznych,
    b. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
    c. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

  • O każdym zastrzeżeniu Klient powinien bez zwłocznie powiadomić sklep DCSauto e-mailem lub telefonicznie, najpóźniej w ciągu 24h, podając oczywiście numer zamówienia w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. Gwarancja czy też prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują jeśli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze po odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie odbierać paczki.

  • W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu DCSauto a następnie dostarczyć go na adres sklepu wraz z kompletnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres widniejący na dowodzie zakupu.

  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub nr FV .
    Jedynie załączenie dowodu zakupu towaru oraz
    formularz reklamacyjny umożliwia przyjęcie takiej przesyłki przez dział reklamacji.

  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem i jest uzależniona od decyzji producenta produktu. Wszystkie reklamowane towary są wysyłane bezpośrednio do ich generalnego importera lub bezpośrednio do producenta. Jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać dodatkowo wydłużony. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep DCSauto zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

  • Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem dostarczenia
    towaru w ciągu 14 dni od chwili wykrycia wady towaru.

  • Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu.

  • Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów.

    6. Zwroty i wymiany

  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. i późniejszymi zmianami "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed podłaczeniem , montażem nie mogą być zwrócone po usunięciu zabezpieczeń. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Oryginalne pudełko odsyłanego towaru nie może słóżyć za jedyne opakowanie paczki. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca.

  • Zwroty możliwe tylko z dowodem zakupu do 14 dni, dotyczy konsumenta.
    Możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny nie dotyczy zakupów na fakturę VAT
    pomioty gospodarcze.

  • Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy formularz zwrotu , paragon oraz numer konta, na które sklep DCSauto ma zwrócić środki. Sklep DCSauto dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje skorygowany dowód zakupu. W przypadku FV oryginał i kopia zostają wysłane do klienta. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej pocztą polską, w ciągu 14 dni sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep DCSauto zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.

  • Zwrot części elektronicznych i elektrycznych jest możliwy tylko po przejściu procedury reklamacyjnej w celu ustalenia czy nie zostały uszkodzone podczas przymiarki , montażu.

  • Cześci nie pasujące z powodu błędów w katalogu można zwrócić tylko w ciągu 14dni od otrzymania lub wymienić na inny.

7. Rejestracja w serwisie, polityka ochrony danych osobowych

  • Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych DCSauto z siedzibą w PŁOCKU przy ul. Przemysłowe 7 kod poczt. 09-400, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. nr 101 poz. 926 z 2002 roku z późn. zm.)oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.

  • Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w sklepie DCSauto. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do prawidłowego świadczenia usług w serwisie. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.

  • Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

    8. Postanowienia końcowe

  • Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą zajmująca się Dystrybucją Części Samochodowych AUTKO z siedzibą w Płocku znajdującą przy ulicy Przemysłowej 7
    Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu DCSauto , składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2013 z późniejszymi zmianami po 25.12.2014